Reklamacje

fajnezakupy.com.pl odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.

Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej, lub w formie pisemnej na adres fajnezakupy.com.pl sklep internetowy Robert Baumann Chocimska 4/1 41-506 Chorzów.

Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że fajnezakupy.com.pl niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez fajnezakupy.com.pl albo fajnezakupy.com.pl nie wymieniło produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunęła.

fajnezakupy.com.pl rozpoznaje reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni fajnezakupy.com.pl nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznało żądania za uzasadnione.

W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi fajnezakupy.com.pl.

Formularz Reklamacji Towarów
  •